Julklappar!

Varje år har jag en plan. Planen ser ut såhär: Alla ska få något hempysslat i julklapp. Jag har aldrig stött på någon som varit sämre på att genomföra sina planer än jag. Sitter alltid där panikslagen dagen innan julafton och stickar för livet för att i alla fall en julklapp ska bli klar i tid. I år är redan en julklapp klar: en stickad orm till barnen! Sjukt nöjd med den, jag var orolig för att den skulle se elak ut med svart huvud, men den blev väldigt snäll och lite lagom själfull. Garnet är hopsamlat från släktingar som slutat sticka och fyllningen är från en gammal kudde.

 
 
För jag är så klimatsmart och återanvänder. Eller snål.

Kommentarer
Postat av: Carina Alm

Jag vill också ha hemgjort! Du har ju ändå inget för dig.
Nåt knypplat eller batik vore fint.

2012-09-12 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0