Weekend i Grythyttan!

Om ni är nyfikna alltså. Såhär såg huvudgatan ut.
 
 
Såhär såg vi ut nästan hela tiden

Såhär
 
 
och såhär

 
såg vardagsrummet i vår svit ut. (omg omg omg) Behöver jag säga att jag ville riva ner tapeterna och ta med dem hem?
 
Maten:


 
Frukosten
 
Drinkarna

 
Avundsjuka?  Alla måste åka dit, på allvar. Det var den godaste maten, trevligaste servicen och vackraste inredningen jag upplevt. Varför åka utomlands när det finns så mycket att se (och äta!) i vårt fantastiska land?

Kommentarer
Postat av: Bia

Världens bästa Tobias och Karolina fick det bästa som de förtjänat. Bästa paret ska ha bästa av allt!

2012-09-11 @ 17:21:53
Postat av: Carina Alm

Jag håller med Bia!

2012-09-20 @ 07:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0